قیمت بهترین مارک باند خانگی
نوشته شده توسط : نازی

اگر کیفیت صدا برایتان مهم است و در هنگام پخش فیلم و موسیقی به جزئیات صدا نیز اهمیت می‌دهید، یک سیستم صوتی خانگی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا با شنیدن صدای خوب و با کیفیت، لذت بیشتری از موسیقی و مشاهده فیلم ببرید. اگر شما هم قصد خرید بهترین سیستم صوتی خانگی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا بتوانید یک دستگاه با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و متناسب با نیاز خودتان خریداری نمایید.

قیمت بهترین مارک باند خانگی سیستم‌های صوتی خانگی ویژگی‌های مختلفی دارند که جهت خرید آن باید با کاربرد آن‌ها آشنا باشید تا با توجه به نیازتان، بهترین سیستم صوتی خانگی را انتخاب و خریداری نمایید.

میزان بودجه
پیشنهاد می‌کنیم بودجه‌ای که قصد دارید برای خرید دستگاه کنار بگذارید را مشخص نمایید، زیرا این کار به شما کمک می‌کند تا با حذف برخی گزینه‌ها، علاوه بر صرفه جویی در زمان خود، بررسی و خرید بهتری داشته باشید.

متراژ و نوع خانه
می‌خواهید برای چه نوع خانه‌ای سیستم صوتی خریداری کنید؟ برای مثال برای یک آپارتمان کوچک و متوسط بهتر است سیستم صوتی با قدرت نسبتا معمولی را خریداری کنید. اما می‌توانید برای یک خانه بزرگ، یک سیستم پرقدرت خریداری نمایید. همچنین، اگر قصد خرید سیستم صوتی مناسب برای خانه‌های آپارتمانی کوچک را دارید، می‌توانید از دستگاه‌های سینمای خانگی نیز استفاده کنید.

شناخت اجزای سیستم صوتی خانگی
اسپیکر (Speaker)

اسپیکرهای سیستم صوتی خانگی، یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه بوده و نکته‌ای که باید به آن دقت نمایید، این است که صرفاً زیبایی و نحوه طراحی آن را در نظر نگیرید. درست است که زیبایی دستگاه می‌تواند ظاهر خانه شما را دو چندان کند، اما بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی و منحصربه‌فرد بودن، کارایی و کیفیت مناسبی نیز داشته باشد.

ساب ووفر (Subwoofer) و تیوتر (Tweeter)

همان‌طور که می‌دانید، برای تولید صدایی با کیفیت‌، از ساب ووفر برای تولید صدای بم و از تیوتر برای تولید صدای زیر استفاده می‌شود. بنابراین در هنگام خرید به تعداد ساب ووفر و تیوتر دستگاه نیز توجه کنید.

راهنمای خرید سیستم صوتی خانگی

آمپلی فایر یا تقویت‌کننده (Amplifier)

تقویت‌کننده‌ها به دو نوع استریو و سینمای خانگی تقسیم می‌شوند:

آمپلی‌فایر استریو برای پخش صدای دو کاناله (قابلیت اتصال دو اسپیکر به آمپلی‌فایر)
آمپلی‌فایر سینمای خانگی برای پخش صدای ۶ و ۱۶ کاناله
کابل دستگاه
یکی از ویژگی‌های دیگر بهترین سیستم صوتی خانگی، کیفیت کابل آن است. هر چه کابل دستگاه از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد و همچنین جنس روکش آن نیز مناسب باشد، کیفیت صدای تولید شده بسیار بهتر می‌شود.

بهترین مارک سیستم صوتی خانگی
از بهترین برندهای دستگاه پخش خانگی می‌توان به سونی (SONY)، ال جی (LG)، پاناسونیک (Panasonic)، میکرولب (Microlab) و جی بی ال (JBL) اشاره کرد.

مشاهده
۲۲ مدل از بهترین سینمای خانگی و ساندبار موجود در بازار
بهترین سیستم‌ های صوتی خانگی
1. سیستم صوتی خانگی سونی مدل MHC-V90
بهترین پخش‌کننده خانگی SONY
بهترین سیستم پخش خانگی سونی با کیفیت صدای فوق العاده به همراه 2 ساب، 5 توییتر و 4 بلندگو می باشد

پخش‌کننده چندرسانه‌ای سونی مدل MHC-V90 یک سیستم صوتی تمام‌عیار خانگی است. این دستگاه به Wifi و بلوتوث مجهز است و از فرمت‌های صوتی متنوعی پشتیبانی می‌کند. برای راحت‌تر شدن اتصال از طریق بلوتوث، دستگاه به فناوری NFC نیز مجهز شده است. از این رو اتصال به آن از طریق تلفن همراه بسیار ساده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: